Do rana jsem otekla v obličeji

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, ve čtvrtek jsem si brala posledni antikoncepci Cilest 21 chtěla jsem si oddalit menstru. tak jsem v patek zacala dalši platičko a včera /sobotu/jsem večer dostala teploty 38'C a dorana tak kolem 2hodiny jsem zjistila že mam otok v obličeji a teploty přetrvavaji. Nebrala jsem si žadne leky ani na tu taplotu a ani nic neuživam dlouhodobě. Je to možne od hormonu, a mam je ted vysadit a udelat 7deni pauzu.Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lucie! Souvislost s hormonální léčbou nelze vyloučit, i když po dle popisu bych si spíš tipnul na jiný důvod. Popsané obtíže jsou rozhodně dobrým důvodem se ukázat lékaři!

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x