Absolvovala js...

Dobrý den, absolvovala jsem několik operací vaječníků kvůli cystám. Ve finále mi musel být jeden vaječník odstraněn zcela a z druhého zbyla minimální část. Poté mi začaly masivním způsobem vypadávat vlasy. Vzhledem k tomu, že mi je 29 let, je to pro mě velmi traumatizující. Gynekolog se k tomu staví tak, že můžu být ráda, že se jednalo o maligní nálezy a že padání vlasů je podružné. Hormonální výkyv prý není nijak výrazný, když spontánně menstruuji. Přesto je evidentní, že mi vlasy padají v souvislosti s poklesem hormonů. Stravu mám pestrou, dlouhodobě jsem užívala zinek, selen, biotin, ale zlepšení žádné. Štítná žláza byla vyšetřena a je v pořádku. Ptala jsem se také gynekologa, zda by nepomohla horm. léčba, ale tvrdí, že ani horm. antikoncepce to nejspíš nevyřeší, navíc pro mě prý není vhodná, protože maminka měla opakovaně embolii. Prosím o radu, zda by mohlo existovat nějaké řešení. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, paní Vendulo,chápu, že vaše situace je pro Vás velice traumatizující. Doporučila bych vám návštěvu dermatologa, který stejně jako gynekolog může navrhnout hormonální léčbu a to jak celkovou, tak případně lokální.jistě Vám pomůže nalézt nějaké účinné ale přesto účinné řešení.Hormonální antikoncepce pro Vás vzhledem k rodinné anamnese opravdu není vhodná.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: