Chtěla bych se ...

DOBRY DEN CHTĚLA bych se zeptat zda egilok a rytmonorm dlouhodobě uživane po katetrove ablaci srdce mužou zpusobit impotenci bez sexu již 7m a k sexuologovi manžela neostanu co poradite

Odpověď odborníka:

Dobrý den Ivo, je pravda, že oba léky skutečne mohou způsobit impotenci, ale spíše vzácně. Takže bez podrobnějšího vyšetření nelze s určitostí říci, zda je impotence způsobena léky nebo zda příčina je někde jinde. Pokud manžela nedostanete k sexuologovi, bylo by na místě i vyšetření a porada s urologem.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Trombóza a embolie
Články: Trombóza a embolie
Hluboká žilní trombóza a...
Kolik mužů prošlo vaší ložnicí?
Články: Kolik mužů prošlo vaší ložnicí?
Kolik mužů prošlo vaší...
Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
Články: Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
S příchodem jara mnoho lidí...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Kolorektální karcinom
Články: Kolorektální karcinom
Kolorektální karcinom je...
Nástup do školky: 6 tipů, jak předcházet nemocem
Puberta, období převratných změn
Články: Puberta, období převratných změn
I když děti v tomto věku...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: