Mám problém s v...

Dobrý den,mám problém s vlasy, za poslední půlrok mi značně prořídly. Je mi 39 let, cítím se zdravá a nemám stresové období.V listopadu jsem měla streptokpka a užívala jsem Penicilin, beru antikoncep. prášky Mirelle.Četla jsem , že vlasy ovlivňuje špatná čiinnost tl. střeva Potíže žádné necítím.Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zvýšený výpad vlasů může mít řadu příčin. Poradtě se s kožním lékařem, který Vám může doporučit i vhodné přípravky na zvýšený výpad vlasů.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Jícnový reflux Po jedné oslavě minuly rok, kde došlo na velkou konzumaci piva...
  • Léčba antibiotiky klacid Beru 2xdenně Klacid 500 na boreliózu,zatím typický...
  • Bolest ledviny Ráda bych se zeptala už druhý den a to i v noci mě bolí spodní...
  • Kvasinky V reakci na můj minulý dotaz a odpověď zde ( http://www.ulekare.cz...
  • Osteoporoza Moje matka(78 let) se léčí na osteoporozu kostí.Kvůli velkým...
  • Noční pocení příčiny Během posledních několika let se u mne objevuje problém s...
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x