!mám problémy s...

  • Dotaz od: Jiřina,16 let
  • Publikováno: 8.6.2008
  • uLékaře.cz

Dobrý den!Mám problémy s úzkosti z usínání a dostala jsem od psychiatričky léky Prothiaden,beru 2 na noc..pomáhaly mi tak měsíc ,ale ted už je to horší..ne že by byly špatné ty léky ,ale já vstávám v pět,tak raději chodím spát brzy ,abych se vyspala,jenže problém je v tom,že mně se vůbec spát nechce a úzkost zase začíná :( Mám strach z toho,že kdybych třeba šla spát déle(třeba v 23:00) a pak ještě vůbec neusla ,že bych třeba probdila noc a pak bych nevstala...Nevím jak to mám udělat..Mamka říká,že to mám skusit,že se mi nic nestane i kdybych se vyspala třeba jen 3 hodiny,že jsem akorát rozmazlená,že nejsem malé mimino abych chodila spát v devět...O víkendu spím klidně a usnu hned.Poradíte mi prosím?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Vaše obtíže jsou čistě psychického rázu. ideální by bylo abyste se přestala tím to trápit. Zkuste např.navečer sportovat abyste šla spát unavená a uvidíte že se časem své úzkosti zbavíte.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: