Mám takový dotaz chtěl bych se zeptat jestli je vhodné při užívání léku na akné roaccutane konzumovat tvaroh.

Dobrý den mám takový dotaz jestli je vhodné při užívání léku na akné ROACCUTANE konzumovat tvaroh a jestli náhodou tvaroh nezhoršuje projevi akné. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Při užívání Roaccutane můžete jíst vpodstatě vše, s výjimkou vitamínu A, takže tvaroh můžete také. Tvaroh ani jiné mléčné výrobky průběh akné neovlivňují.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x