Moje jízva po c...

Dobrý den,moje jízva po chir. zákroku před 4 měsíci,ve hrudní oblasti je pořád červená a svědí,půlka se zahojila výborně a půlka je ráno červená a svědí během dne začíná být i vystouplá a trochu míň červená,prostě se trošičku mění,chtěla bych se toho zbavit co nejdřív ale je to pořád stejný,používám už měsíc contractubex a zatím teda zlapšení žádné, nepomohla by kortikoidová mast?Děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

Je to celkem obvyklý průběh, na hrudníku se kůže vždy hojí hůře a má tendenci k tvorbě hypertrofických - vystouplých jizev. Červená barva bude velmi pozvolna blednout, může to trvat rok i déle, nevystavujte ji slunci. Contratubex je nyní již bez efektu. Kortikoidy v masti by mohly mít efekt, ale poraďte se s kožním lékařem o správné aplikaci. Provádějte denně tlakové masáže - mačkat jizvu prstem několik vteřin a povolit - toto opakovat několikrát - třeba u televize. Pozor - neprovádět krouživé pohyby.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x