Po odstranění z...

Dobrý den,po odstranění znamínka se mi vytvořila vystouplá červená jízva v hrudní oblasti,je léčba je léčba contractubexem účinná,vybledne tato jizva a za jak dlouho? U kterého lékaře bych mohla dostat kortikostereoidní suspenze v injekci,které jsou prej nejúčinnější,u nás na kožním mi nedali nic,řekli,že není jisté jestli to vybledne a poradili masáž.Děkuji za Váš čas.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, skutečně nejvíce pomůže masírovat jizvu mastným krémem (kromě Contraxtubexu například obyčejné vepřové sádlo). Vyblednutí jizvy trvá řádově měsíce až roky, důležité je jizvu neslunit (neopalovat). Injekce kortikosteroidů jsou vyhrazeny těžkým výrazným omezujícím jizvám, pokud máte pouze vystouplou jizvu po odstranění znaménka, není pravděpodobné, že by Vám je někdo aplikoval. Problémy s jizvami řeší kromě dermatologů oddělení plastické chirurgie, kde mohou jizvu také zbrousit. (ale ani to na 100%nezajistí, že reaktivně nevznikne opět vystouplá jizva.)

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x