Prosím o radu,...

Dobrý den. Prosím o radu, mám velké množství lupů i když se myji Nizoralem, moc mi to nepomahá a v postižených místech mi začali hodně řídnout a padat vlasy. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Marie! Nizoral je šampon účinkující proti houbám, které jsou však jen jedním z důvodů, proč lupy vznikají. Doporučuji Vám navštívit co nejdříve kožního lékaře, který by vhodně zvolenou léčbou měl být schopen Vám pomoci.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x