Viděla jsem r...

dobrý den. viděla jsem reklamu na Jenamazol krém,že pomůže od výtoku.je dostupný bez receptu a tak jsem to vyzkoušela po celé tři dny,i když jsem žádný zánět,ani jiný problém neměla.už v průběhu léčby jsem začala mít až černý výtok.nemohla jsem se nějak podráždit?

Odpověď odborníka:

Slečno Michaelo, dobrý den! Předem mé odpovědi mi dovolte ocitovat jednu lékařskou poučku : "lék, který není indikován, je kontraindikován". Česky řečeno, nemám-li to proč podat, nepodávám to. Nevím, co jste čekala od aplikace léčivé masti, když jste byla zdravá. Jisté je, že jste si tím nejspíš přivodila nějakou komplikaci. Výtok, který je "až černý" zní velmi abnormálně a měla byste co nejrychleji, nejlépe hned v pondělí ráno, vyhledat svého gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: