Mám 3 letéh...

  • Dotaz od: Jarošová Markéta
  • Publikováno: 11.5.2008
  • uLékaře.cz

Dobrý večer, mám 3 letého syna a dnes měl tuhou zelenou stolici vylekalo mě to ještě jsem to nikdy neviděla. Nemůže to být z toho, že občas užívá tabletky cucací pastilky Laktobacílky - probiotikum dostali jsme je aby neměl tak tuhou stolici. Teploty nemá ani na bolesti bříška si neztěžuje. Prosím o radu děkuji Markéta

Odpověď odborníka:

Barva stolice může být dána skutečně tím, co dítě snědlo - ať už se jedná o špenát či potravinové doplňky. Pokud se dítě cítí dobře, je veselé, nemá teplotu, normálně přijímá potravu- netrpí nechutenstvím a pokud se bude jednat o jednorázovou příhodu, není co řešit. Pokud by se taková stolice opakovala, navštivte lékaře, který ev. provede další vyšetření (k vyloučení infekce apod.)

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Známe bič na nadměrné pocení kdekoli na těle
Články: Známe bič na nadměrné pocení kdekoli na těle
Mnoho lidí si myslí, že...
Tři typy reakcí na hmyzí bodnutí: víte, co kdy dělat?
Články: Tři typy reakcí na hmyzí bodnutí: víte, co kdy dělat?
Rozkvetlá louka lákající k...
Salmonelóza
Články: Salmonelóza
Salmonelóza je infekční...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: