Dotaz

lecim se na štítnou žlázu,beru letrox2 tablety,nyni mam poroblem s očima ,krvavé a řežou,bolest ucha,a změnu hlasu až cchraptivý jako když mam angínu,mužou tyto problemy souviset s nemocí štítně žkázy.děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Pavlo! Ano, dokážu si představit že tyto potíže souvisí se štítnou žlázou a doporučuji ihned kontrolu hladin hormonů TSH a fT4. Na druhou stranu tyto potíže mohou mít i jiné příčiny.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x