Dotaz

Dobrý den, měl bych jeden dotaz, jsem se svou přítelkyní cca. 3/4 roku, vždy když spolu ležíme je hrozně horká, potí se, stále jí je při tom zima, hrozně rychle dýchá, někdy říká že nemůže popadnout dech. Má navíc nízký tlak, když rychle vztane někdy málem omdlí, navíc si stěžuje na stálou únavu. cca. před 1/4 rokem, měla a stále občas má velké bolesti břicha, průjmy, kašel, zánět spojivek, pak došlo k tomu, že měla ve stolici krev, šla k lékaři a ti si ji nechali cca. 10 dní v nemocnici na infekčním oddělení, údajně dostávala kapačky. Nic však nezjistili a poslali ji následně na kolenoskopii sono ovšem také bez výsledku, navíc už prakticky půl roku má opakující se záněty průdušek, kašel, teploty, v poslední době 2-3 měsíců snad tak 3x - 4x a nyní znovu, má dráždivý kašel a tvrdí, že ji hrozně bolí, pálí oči, bulvy. Také měla žáněty pohlavního ústrojí a měla nějaké na to čípky, také si stěžuje na vypadávání vlasů. Jinak brala antibiotika. Prosím co by jí mohlo být, vše svaluje na nervy, jelikož neprožila před časem lehké období a dozvuky jsou pořád?? Co se týká mě, byl jsem téměř celou dobu v pohodě, jen jednou jsem měl stejné obtíže, zánět průdušek, kašel, zánět spojivek, teplota, ovšem to odeznělo za pár dní. Poslední cca. měsíc jsem však také zaregistroval, že mě občas bolí oči, občas jsem hůře viděl, zvláště večer při řízení, přisuzoval jsem to však prac. vypětí, únavě, pak jsem dostal zánět spojivek, bolí mě hrozně záda mezi lopatkami a v oblasti beder, bývám více unavený. Asi týden zpátky jsem prodělal dosti nepříjemný zánět močových cest, pálení při močení, hnisavý výtok z penisu, bolest břicha při močení, bolestivý pohlavní styk, co se týká pohlavního styku máme prakticky stále nechráněný, až na období kdy jsem měl zánět, ona bere antikoncepci, s nikým jiným jsem alespoň co se týká mě, nechráněný styk neměl. Navíc opět zánět spojivek, bolesti hlavy, očí, léčil jsem antibiotiky. Ovšem stále drobné obtíže přetrvávájí i po dobrání léků. Měl bych tedy brát déle?? Mohla by být nějaká spojitost s mými obtíženi a těch přítelkyně, případně o co by se mohlo jednat? Co by ji mohlo být a co mi Prosím o radu, Díky Velička.

Odpověď odborníka:

Na takto položenou otázku s takovým množstvím příznaků se touto poradnou nedá odpovědět,dopořučuji návštevu praktického lékaře,který vás podle svého vyšetření pošle na další odborná vyšetření. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x