Dotaz

dobrý den, ptala jsem se na lék concor , beru na palpitace které nemám zase tak často,a zřejmě budou psychického rázu, je tonto lék v hodný? neberu to zbytečně ? a druhý dotaz v minulosti jsem vyzkoušela řadu AD a bohužel mám po nich hrůza stavy...jak se řeší problémy psychycké jako je únava náladovost podrážděnost? děkkuji...

Odpověď odborníka:

Dobrý den.Vaše obtíže rozhodně vyžadují řádnou spolupráci s lékaři,nejde je "odbýt" internetovou poradnou,Promluvte se svým registrujícím praktickým lékařem,dokáže Vám pomoci.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x