Dotaz

Dobrý den chtěla bych se zeptat užívám HAK minisiston, v sobotu jsem měla průjem během 7hodin jsem šla 4 krát,nebylo to moc řídké,ale řidší to bylo mám 7 denní pauzu, pohlavní styk jsem měla v neděli ráno , ale jednalo se o přerušovaný styk.dále jsem do 10 minut po styku použila pharmatex globuli.Chtěla bych se zeptat jestli jsem chráněná a jestli se nemohlo nic stát.Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, průjem v době, kdy máte pauzu mezi platíčky, nemůže snížit účinek antikoncepce. Antikoncepci v té době neužíváte, tedy nemůže být nijak narušeno vstřebávání tablet. Pokud užíváte tablety jinak pravidelně, antikoncepční účinek trvá i během plánované pauzy mezi jednotlivými platíčky.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: