Dotaz

Dobrý den, užívám již nejméně 3 roky antikoncepci a jako každý měsíc jsem i tento týden vynechala. Dostavila se jako vždy běžná menstruace po které jsem opět začala užívat prášky. Hned další víkend jsem ale začala špinit a poté i mírně krvácet. Nejhorší je to ráno je to jako bych měla menstruaci ale během dne už jen mírně krvácím. Prosím o radu co by mohlo být příčinou na gynekologii jdu až příští týden. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den,může to být hormonální nerovnováha, ten ranní únik je dán nahromaděním krve v pochvě během spánku a ráno "odteče". Určitě běžte na gynekologii, nic vážného to pravděpodobně nebude.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: