Dotaz

Prosím tloustne se citalecu?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, lék antidepresivum Citalec je obvykle velmi dobře snášen. Nežádoucí účinky, které se mohou projevit při léčbě přípravkem Citalec jsou mírné a tloustnutí mezi nimi není. Pokud jste trochu ztloustla po užívání tohoto léku, je to spíše příznivé znamení, že se organismu daří lépe, protože příznakem deprese je nechutenství a pokud toto zmizí, člověk třeba více jí a může ztloustnout. Nebrala bych to tedy jako nežádoucí účinek léku. Přidejte více pohybové aktivity a radujte se, že lék dobře zabral a vylepšuje váš životní pocit. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
 Ženy, které se nebojí mluvit o umělém oplodnění, dodávají odvahu ostatním
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
První pomoc při poranění kůže
Články: První pomoc při poranění kůže
Máte nějakou ránu na kůži...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Střevní záněty: jak se poprat s plynatostí a nadýmáním
Uroflowmetrie
Články: Uroflowmetrie
Co je to uroflowmetrie a k...
I o umělé srdce je třeba dobře pečovat
Články: I o umělé srdce je třeba dobře pečovat
Vady srdečních chlopní jsou...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x