Doxybene

Dobrý den, dostala jsem antibiotika Doxybene a beru Ha Jeanine. Při braní ATB mám mít 7-denní pauzu, můj dotaz tedy je, zda udělat pauzu nebo pokračovat s dalším platíčkem, aby byla nějak zachována účinnost ha. děkuji

Odpověď odborníka:

Učínnost antikoncepce je při užívání antibiotik snížena,múžete zvolit tobě možnosti ale do další menses po vybrání antibiotik je vhodné ještě se chránit kondomem příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Silgard Ráda bych se zeptala, kdy má jít má dcera - 15 let na třetí vakcínu...
  • Hemeroidy Pane doktore, chtěla bych se zeptat - od porodu před 18 lety mám...
  • Střídavá bolest dolních končetin Zdravím mé Jméno je Vojtěch,je mi 17 let a...
  • Std O víkendu jsem měl sex s přítelkyní a nějak mě při tím začal bolet penis dva...
  • Fraktura lícní kosti Cituji z lékařské zprávy: ,,...podkožní krevní výron...
  • Pupínek ve vagíně Před několika dny se mi u klitorisu objevil červený pupinek...
 
Kam dál
Naposledy čtené: