Doxybene a jeho nezadouci nasledky ?

Dobry den, nevim jestli to pisu do spravne sekce, ale snad :) Dostal sem anginu a muj lekar me predepsal doxybene 100mg po 12 hodinach. prvni den pri pouzivani ATB sem mel horecky 39,5. druhy den horecky klesly a bylo da se rict vse v poradku, zdalo se ze ATB zabraly :), jenze me pres den zacinaly brnet prsty, nebo spis jako takove zebani, jestli si budeme rozumet. Rekl sem si oki snad to nic nebude, kdyz sem sel vecir lezet zacaly me brnet chodila na nohohou tak nejak az palet a v posteli sem si vsiml pupinku na ruce. Kdyz sem se rano probudil tak me tak strasne zebaly nohy, ze sem na nich poradne nemohl ani stat, primo chodidla myslim a na rukou se mi udelaly takovy pupinky, tak sem jel k doktorovi ten me doxybene nechal at ho doberu.. Chci se zeptat, jestli tyto projevy jako je brneni koncetin a pupinky na rukou muzou byt zpusobeny doxybene. protoze mam docela strach a zacina me to poradne znervoznovat. Dekuji za odpoved Adam

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nelze zcela vyloučit , že objevení dermatitidy, pálení kúže.. nemůže být způsobeno užívání Doxybene. Může to být ale také způsobeno probíhající infekcí, často při infekčních onemocněních se připojují i kožní proejvy, různé bolesti kloubů, svalů. Pokud by se projevy i nadále zhoršovaly, tak bych opět kontaktovala praktického lékaře a raději bych zkusila jiný typ preparátu.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: