Drobné krvácivé puchýřky na těle

Dobrý den paní doktorko, nevím co je to, ale cca 2 měsíce se mi různě na těle objevují takový malý puchýřky, který když si nebolestivě protrhnu, tak krvácí. Poté se tam udělá stroupek a po zahojení mi tam zůstane malá jizvička. Trochu to vypadá jak malá bradavička, ale vždy se mi to zahojí. Je zajímavé, že když jsem si jednou spolu s náplastí strhl kousíčky kůže, tak se mi na těch samých místech tyto puchýřky také udělali. Dost často, se mi udělají na místě vpichu po třeba nabrání krve. I třeba opakovaně. Vůbec nevím co by to mohlo být. Beru teď cca 4 měsíce lék Curacne na akné. Může to mít souvislost? Poraďte prosím. Děkuji moc. Petr

Odpověď odborníka:

Dobrý den, určitě by bylo vhodné upozornit lékaře, který Vám lék nasadil. Při užívání Curacné může být kůže citlivější a hůře se hojit při poranění, ale puchýřky by se neměly tvořit. Lékař by Vám měl poradit a především Vás vyšetřit. Pokud se uvažuje o působení Curacné, tak bych doporučila snížit dávku, pokud je Curacné příčinou, tak by se to mělo zlepšit, ale zatím léky nevysazujte sám, LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: