Duphasotn

Dobrý den, po vysazení HA (před rokem) jsem nedostala menstruaci. Nyní užívám Duphaston, začala jsem 16. den a po čtyřech dnech užívání jsem dostala menstruaci nebo možná to bude jen špinění. Mám dobrat celých deset tablet? Dříve jsem brala Duphaston až 24. den a dva dny po dobrání jsem dostala cyklus. V tomto cyklu jsem vždy 17. až 19. den začala špinit (to trvalo cca 3 dny), paní doktorka mi změnila začátek na 16. den. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, bude to pravděpodobně jen špinění.nevím Vaši celkovou anamnezu, zkuste zavolat své lékařce, která o Vás ví více.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: