Duphaston a mizející menstruace

Dobrý den ráda bych se zeptala na otázku týkající se nedostavujícího menstruačního krvácení. Pře 3/4 rokem mi byl nasazen duphaston ale myslím že lék nefunguje jak by měl, menstruace přichází po 40 a více dnech a teď dokonce 65 presto mám v užívání pokračovat. Mám 1 dítě a otěhotněla jsem celkem bez problému. Teď bychom rádi druhé a nevím jestli tato léčba je v daně situaci efektivní. Je na místě změnit lékaře či je takový postup naprosto v pořádku (žádně krevní testy, jen ultrazvuk a hormony). Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lenko. Pokud nejste spokojená s aktuální antikoncepcí, máte možnost volby z nepřeberného množství jiné. Jaterní testy v souvislosti s HAK jsou obvyklé jednou za rok. Volba lékaře je samozřejmě Vaším právem.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: