Dušnost,kašel

Zhruba před půl rokem se mi po změněné medikaci na vysoký tlak zhoršilo dýchání a mám stálý kašel.Absolvovala jsem již všechna yšetření srdce,spirometriii,krevní rozbory. Je možné,že kašel a dušnost zpusobuje některý z předepsaných léků,nebo jejich kombinace?? Mám předepsané léky Kapidin 10 mg,1x Rawel SR 1,5 mg 1x,Tenormin 50 1/2 prášku denně. Děkuji za odpověď. Jana

Odpověď odborníka:

Uvádí se, že betablokátory (Tenormin) mohou způsobit zúžení průdušek - nejspíše u osob s již existujícím astmatem. Doporučil bych vyšetření na plicním. V.V.

MUDr. Vladimír Vinduška CSc.
MUDr. Vladimír Vinduška CSc.

Specializace: Kardiochirurgie
Pracoviště: Kardiochirurgie IKEM - Vyšetření zdravotního stavu a zdatnosti s doporučeními pro pohybovou aktivitu

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: