Dýchací obtíže

Ztěžka se mi dýcha a po 30 mi to prejde a nekdy se nemuzu na 100x nadechnout. lecim se s hypertenzi a na srce beru prasek na sklidneni tepu atenolol 100 mg.

Odpověď odborníka:

Petře, pokud jsou obtíže akutně vzniklé, měl byste ihned vyhledat lékaře. Doporučuji plicní a kardiologické vyšetření. Příčin potíží s dechem je mnoho (srdeční problémy, arytmie, astma, CHOPN, alergie, ale také úzkostná porucha a další). Je potřeba zkontrolovat funkci srdce a plic a dále postupovat podle výsledků vyšetření. Pěkný den.

MUDr. Nela Šrámková
MUDr. Nela Šrámková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest varlat Pane doktore mám problém asi před 3 měsíci sem byl u urologa...
  • Kalcifikace Při RG.mi našli kalcifikaci v semenných váčcích.Co to znamená?Může...
  • Hleny v krku Již rok sem mi vytvářejí v krku hleny k večeru chrapot nemám kašel...
  • Masturbace a růst Je mi 14,5 let a kazdy den masturbuju. Chtel bych se zeptat...
  • Ket po ivf Mam za sebou 1. neúspěšný pokus IVF s 1. Embryem ( 5 ti denní...
  • Zánět dělohy Při preventivni prohlidce mi namerili nepatrne vyšší zelezo v krvi...
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x