Ejakulace

Dobrý den,p.doktore. Chtěl jsem se zeptat:je mi 44 let - léčím se na srdce po infarktu+užívám léky .Trpím předčasnou ejakulací . ( 3-4 min vydrž) orálně déle...a pennis se mi nechce pořádně postavit nebo-li nechce stvrdnout..Mohl byste mi poradit a doporučit nějaký lék....UŽÍVÁM: sorbimon,tagren,trombex,preductal,vasokardin....děkuji za odpověd, pěkný den

Odpověď odborníka:

Dobrý den, poruchy erekce ve Vašem případě jednoznačně souvisejí se základním onemocněním - vysoký tlak, ischemická choroba. Erektilní dysfunkce je jen dalším projevem aterosklerosy cév. Léčba je samozřejmě možná, ale nutně ve spolupráci s Vaším kardiologem a v závislosti na aktuálním zdravotním stavu.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Cysta na vaječníku Pokusím se stručně..už v březnu mě začal bolet podbřišek...
  • Mrsa Chtěla bych se zeptat, jestli je možné se zbavit infekce MRSA, když je v...
  • Svrbenie a inkubačná doba Od možného kontaktu žltačky ešte neprešlo 6...
  • Velká varlata Je mi 17 let, chci se zeptat, mám hodně velká varlata a můj penis...
  • Haluxy Mám dotaz na haluxy, trápí mě spoustu let, operaci odkládám a zatím ji...
  • Slinné žlázy? Před 14 dněmi, se mi objevila malá bulka pod jazykem. Po...
 
Naposledy čtené: