Ekzem

Dobrý den ,od 15ti /je i 45/ mám ekzem na obličeji a alergii na pyly.Posledních 6 měsíců vždy týden před menstruací ekzem zrudne až zfiloví a velice pálí.Kortikoidy se z toho dostávám 3 týdny a pak se to opakuje znovu.určitě to souvisí s hormonální změnou v době menstruace,ale navím ,kde by mi mohli provést na toto vyšetření.děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vyšetření hormonů provádějí laboratoře klinické biochemie. Žádanku vyplňuje ošetřující lékař, ve Vašem případě gynekolog nebo dermatolog. Je možné, že stav ekzému souvisí se změnami hormonálních hladin v rámci menstruačního cyklu, je však otázka, jak toho využít v léčbě. Doporučuji spíše poradit se s Vaším gynekologem o případné hormonální léčbě.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x