Ekzém

Dobrý den, jsem od malička ekzematik,ale v posledním půl roce se mi ekzém výrazně zhoršil a je převážně na krku a na obličeji. Hlavně mi natékají, zčervenají a strašně svědí oční víčka. Testy na alergologii byly negativní. Beru léky na vysoký tlak a mám zvýšené tuky v krvi. Chci se zeptat, zda by otoky a svědivý ekzém mohly souviset s nějakou poruchou štítné žlázy. Děkuji

Odpověď odborníka:

Se štítnou žlázou to nesouvisí, vaše obtíže jsou velmi pravděpodobně čistě atopického původu. Doporučuji dlouhodobé užívání levocetirizinu či desloratadinu a místně používat nějaký nekortikoidní protizánětlivý krém.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Krevní tlak a pulz: Co jejich hodnoty napoví?
Články: Krevní tlak a pulz: Co jejich hodnoty napoví?
Někdo by si mohl myslet, že...
Nová léčba rakoviny ledvin: v hlavní roli kmenové buňky
Pohlaví ženy
Články: Pohlaví ženy
Ženské pohlavní orgány se...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Hormony působí na každou ženu jinak
Články: Hormony působí na každou ženu jinak
Stimulace vaječníků pomáhá...
S bolestí beder pomohou nejen léky, ale i klid, koupele a cvičení
Zaháníte trápení jídlem? Známe lepší řešení
Články: Zaháníte trápení jídlem? Známe lepší řešení
Období Vánoc a přelomu roku...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: