Ekzém na očních víčkách

Dobrý den! Trápí mě už třetí měsíc ekzém na očních víčkách (zvláště u vnitřních koutků). Kůže má šupinky, občas oteká, svědí a pálí. Moje kožní lékařka mi asi před dvěma měsíci nasadila ophtalmohydrocortison se speciálním dávkováním (první týden mazat každý den, druhý týden obden, třetí týden dvakrát v týdnu a poté vysadit). Jako diagnózu stanovila zánět mazových žlázek. Po aplikaci vždy přišlo zlepšení, nicméně do dvou dnů po vysazení bylo vše zpátky. Když jsem byla u paní doktorky po měsící znovu, řekla mi, že nic jiného na tento problém neexistuje a mám se toho tedy zkusit nějak zbavit sama. Alergickou reakci na kosmetiku či líčidla téměř vylučuji, jelikož jsem v poslední době žádný přípravek neměnila a líčit jsem se víceméně s nástupem problému přestala. Ekzém se mi vždy zhorší během týdne na pracovišti (pracuji ve škole, nicméně nemáme zde jedinou křídovou tabuli). Poraďte mi, prosím, zda existuje nějaká možnost léčby. Děkuji za odpověď!

Odpověď odborníka:

jde asi o atopický ekzém, zhoršující faktory jsou alergeny v prostředí, ale i psychický stres, doporučuji Toleriane ultra krém k promazávání a Elidel krém jako terapii

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: