Ekzem + očkování + zelená stolice

Dobrý den chci se zeptat. Dcera (4 mesice) začala mít trochu zelenou stolici a do toho se přidal ještě atopicky ekzem. Může to být reakce na očkování hexa a synflorix, na kterém jsme nedávno byly? Nebo alergie na mléčnou bílkovinu? Děkuji za brzkou odpověď.

Odpověď odborníka:

Zelená stolice nebude mít pravděpodobně souvislost s očkováním a ani alergií. Zelená stolice může být způsobena stravou, případně infekcí (nejčastěji salmonelou, kdy jsou často přidruženy i další příznaky jako průjem, horečka, bolesti břicha).

MUDr. Jana Moravcová
MUDr. Jana Moravcová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí v nemocnici Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: