Endokrinologie

Dobrý den, jsem po operaci štítné žlázy, odstranění levého laloku v důsledku nárůstu strumy netoxické. Op A VŠE V POŘÁDKU, léky dále Letrox 150 6x týdně a 100 1x týdně. Přečetla jsem si, problém u jedné z pacientek v nárůstu váhy...i já mám takový problém.... Léčím se dále i se žilní nedostatečností, jsem po OP obou dolních končetin. V oblasti břicha mám nárůst tuku a vypadám jako ve 2-3 měsíci těh. Jaké další vyšetření bych měla podstoupit?? Jsem objednána i na dietologii, pro konzultaci a dodám aktuální jídelníček. Velice děkuji za odpověď. MP

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud máte při zavedené léčě hladiny hormonů v normě, pak není příčina tloustnutí ve štítné žláze, ale někda jinde. Nejlepší bude opradvu vše konzultovat s dietologem.

MUDr. Martina Přichystalová
MUDr. Martina Přichystalová

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Soukromá praxe praktického lékaře pro děti a dorost Boskovice a Svitávka

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x