Enormní padání vlasů

Přeji krásný den, Padají mi vlasy, nevím čím to může být, nejdříve to začalo v září, dole na hlavě, to se mi podařilo znovu obnovit a už rostou vlasy, nyní to pokračuje kolem uší a nevím důvod proč. Používám Bioaquanol U a H a šampón na růst vlasů Anti-Chute Anti-hair loss od Yves Rocher na doporučení lékárníka a poté beru Methionin tablety. Nemůžu zastavit původ padání, nevíte z čeho by to mohlo být? Kožní doktorka také neví příčinu, používala metodu vypálení míst dusíkem, aby obnovila růst cibulek. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Nejprve je třeba provést kompletní laboratorní vyšetření ke zjištění příčiny - to vám zajistí váš kožní lékař. Bohužel příčina může být i psychická a pak je léčba obtížná. Kožní lékař vám dále předepíše roztok k lokální aplikaci na kůži /Alpicort, neocapil apod).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Ředění krve Beru léky na ředění krve (Aspirin) a bylo mi řečeno, že nemohu...
  • Osteochondróza Mám diagnózu Osteochondróza - Scheurmannova choroba 3.stupně...
  • Bilirubin Byla jsem na rozboru krve, kde mi našli zvýšenou hladinu bilirubinu...
  • Modřiny na nohou Trápí mě modřiny na nohou (na každé u kolen cca 16) a již asi...
  • Hypotyreoza Psala jsem už tento týden, děkuji za odpověď. Mám výsledky...
  • Seboroická keratoza Co to vlastně je? Je nebezpečí opakování? Mám to na nose...
 
Naposledy čtené: