Epilepsi a poruchy vnimani

Dobry den, jiz 10 let se lecim leky lamictal vzhledem ke generalizovanym epileptickym zachvatum. Muj dotaz se tyka poruch vnimani okoli.Poslednich par tydnu mam caste problemy s vnimanim okoli.Je to vetsinou po nejakej fyzicke ci psychicke namaze (ne hned,ale davam tomu za pricinu celkovou unavu).Zorne pole se mi zuzi a okoli vnimam jakoby z dalky.Jako kdyby bylo nekde daleko a zvuky prichazely z neznama.Chtel bych se zeptat,jestli to normalni soucast epilepsie nebo muze byt pricina nekde jinde.Jsou to totiz hodne neprijemne pocity,ktere obcas pretrvavaji i hodinu a po tu dobu absolutne nevnimam realitu.Dalo by se to prirovnat pocitum vnimani sveta ve snech.Leky beru pravidelne,zachvaty jsou relativne stabilizovany. Dekuji mockrat za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, někdy jsou u léčené epilepsie takové poruchy běžné, jde také o subjektivní vnímání toho kterého problému u různě založených a citlivých jedinců. Pokud se ale poslední dobou tyto problémy nějak změnily (píšete,že jsou poslední týden), zhoršily nebo zintenzivnily, určitě o nich řekněte lékaři na kontrole, je možné, že by poupravil léky a nebo pozměnil léčbu a může se vše vrátit zase k lepšímu. Promluvte si s ním o tom, komunikace s lékařem je dobrý základ pro léčení. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: