Epilepsie

Dobrý den, píš ještě k tomuto dotazu http://www.ulekare.cz/poradna-link/66938 Ano je léčený depakine chrono 1-0-1. Já se právě bojím toho, že to záchvat byl. ale je pravda že vstal v 5 normálnědo práce, jako by mu nic nebylo. a před tím ho po obouch záchvatech vždy poleli zada, nemohl se pořádně hýbat a teď právě nic. A doktorce to říkat nechce protože se bojí, že mu tím pádem odloží vrácení řidičáku. A to nechce. Je možné, že by tedy měl záchvat aniž by byl pokousaný a přesto mu tekla krev?? a že by na sobě vůbec nic necítil. Byla ta krev i poměrně čerstvá protože vůbec nebyla zaschlá. Nevím teda jak dlouho trvá než krev zaschne, ale myslím, že když je to takovej slabej proužíček, že chvilku. a když jsem mu o tej krvi řekla tak jí uplně bez problémů rozmaznul po tváři. Moc bych si přála aby to záchvat nebyl. Děkuji za vaše odpovědi

Odpověď odborníka:

Ano, možné je, že to záchvat byl. Lékařce by to říct měl, možná bude třeba mu upravit léčbu, dávka depakinu není příliš vysoká. O záchvatu lékaře informovat musí. POkud bude žádat o řidičský průkaz, musí podepsat prohlášení, kde potvrzuje svým podpisem, že záchvaty nemá. Nepravdivá informace je trestný čin. Při záchvatu může zranit sebe či jiné.

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x