Epilepsie: vyhledat okamžiotu pomoc? zvýšit dávky léku?

Dobrý den, moje přítelkyně trpí od 12ti let epilepsii ( v té chvíli byla zjištena). Léčba probíhá léky zn. Lamictal a Kepra. Ráno a večer. Nyní má věk 20 let a po celou dobu trpí drobnými záchvaty. Nejsou silné jako dřív. Popisuje se jako náhlé brnění / cukaní v obličeji a rukou. Tělo ovšem stále ovládá. Tento stav trvá pár vteřin okolí si ho ani nevšimne. Záchvaty se vyskytují poiuze v noce nebo těsně nad ránem. Nyní zaznamenala brnění pouze v půce obličeje a nadale jí zužuje dávivý kašel, pocit na zvracení tento stav však nepřestáva i po užití diazepamu . Předem děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

MIlá Dášo. Začnu důležitým detailem(nepsala jste,zda přítelkyně bere Diazepam v tabletách anebo v rektálních tubách. Tablety Diazepamu se u epilepsie nesmějí používat.Pokud jí neurolog tablety předepisuje, je to známka jeho nevzdělanosti a kamarádka by měla mířit někam jinam- k jinému lékaři. Léčit epilepsii na dálku nelze.Mohu Vám jen dát tip,na koho se obrátit. Ve Vašem kraji nikoho z oboru epileptologie neznám. doporučil bych Vám odborníky http://www.epistop.cz/index.php/kontakt/seznam-clenu zkuste oslovit některého z nich. Budete -li mě potřebovat,jsem na mens-sana@seznam.cz Se srdečným pozdravem a poděkováním za důvěru Petr Jugas

MUDr. Petr Jugas
MUDr. Petr Jugas

Specializace: Neurologie
Pracoviště: Soukromá praxe neurologie

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x