Erekce

Dobrý den. Mám celkem složitý problém s erekcí. Začalo to s partnerkou před dvěma lety nervozitou před prvním sexem,a poté se to stupňovalo. Promluvili jsme si a vše bylo na nějakou dobu v pořádku. Za poslední rok jsem však pocítil(výrazné) snížení libida a s tím zároveň i kvality erekce.Nemohu pomalu víc jak jednou denně a někdy jsou tu problémy i druhý den(např ráno) Nemusí to s tím souviset a nechci tím vypadat jako hypochondr, jen říkám uplně vše co by pomohlo: Mám zakřivený penis na pravou stranu, nejdříve méně, ale postupem času asi o patnáct stupňů.S lékařem jsem také před dávnou dobou konzultoval jakési "uhry" nad penisem v oblasti ochlubení. Jsou bolavé a vystouplé.Lékař mi sdělil, že o nic nejde, že mám dbát na hygienu, avšak tím to nebylo a nikdy se nepřestaly objevovat. Neznepokojovalo mě to do té doby, než se objevila jedna na šourku. Mám také pár bílých "zrnek" (jak to tehdy nazval) v oblasti šourku,něco jako tvrdé maličké bulky(nebolavé).Před nějakou dobou jsem pocitoval bolest v levém varleti a bolest zad po neúspěšné(a nepříjemné) léčbě domnělé infekce jsem zjistil, že bolest směřuje z páteře pravděpodobně ze skříplého nervu. Bolesti varlete totiž odeznívají s bolestí zad.Také se mi před nějakou dobou objevila hnědá skvrnka na ústí penisu(napůl vevnitř). To je snad vše. Zdravostní stav víceméně dobrý až na nějaké píchání na srdci a pod žebry. Jsem atopik a alergik beru kortikoidy a omezuju antihistaminika na minimum, jednou za půl roku injekce kalcia. Potřebuju vědět, jestli něco s mým problémem může souviset popř. jestli z uvedených problémů dá něco vyhodnotit. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nic kromě antihistaminik by nemělo mít na erekci a libido vliv. Jako mladý muž byste měl být erekci schopen sám vyvolat pouhou myšlenkou nebo vnějším podnětem. Pokud jste tohoto schopen, tak je chyba v psychice. V opačném případě je nutné pátrat společně s lékařem za pomoci vyšetření po jiné příčině

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Ztrácím se v logice | Od: Miroslav | 3.2.2017 18:59
V jakém opačném případě?
reagovat
re:Ztrácím se v logice | Od: uLékaře.cz | 7.2.2017 12:28
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Aby Vám
lékař mohl odpovědět, poprosím
Vás,
abyste dotaz zkopíroval a vložil
přímo do poradny na těchto
stránkách:
http://www.ulekare.cz/poradna.
V poradně se Vám bude lékař
věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše
bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: