Erekce ovlivnena leky na srdce

zdravim pane doktore chci se zeptat pritel mel v cervnu srdecni prihodu bylo mu nasazeno dr lek bryliik a po celou tuhle dobu uzivani je sex s nim na bode mrazu neni schopen erekce a stoporeni jak kdysi prasky ma brat rok vrati se nam zpet nas sexualni zivot zas na plno.on se vzrusi citi vse i ud se stopori ale holt to nekdy nejde ale souloz neni dekuji moc za odpoved ala

Odpověď odborníka:

Nejprve budete muset přesně uvést jméno léku, jejž Váš přítel užívá - dr lek bryliik, ani lek bryliik, ani bryliik nenacházím v registru léků, který vede SŮKL (Státní ústav pro kontrolu léčiv) - je škoda, že jste ho pečlivěji neopsala, mohl bych Vám odpovědět přesněji. Jinak všeobecně je zapotřebí o problémech s erekcí po lékách s lékařem, který je předepisuje - jistě půjde lék vyměnit za jiný, který tento nežádoucí účinek nevykazuje! Dr. Borovanský

MUDr. Vladislav Borovanský
MUDr. Vladislav Borovanský

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Ambulantní psychiatr a vedoucí lékař ve společnosti Psychiatrie Roudnice

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest v patě Pane doktore,prosím o radu. Už 3 týdny mám bolest v patě a...
  • Malý penis Důvodem toho, proč vám píšu je to, že mám malý penis. Je velký asi...
  • Bolesti pod levým obloukem žeberním Asi půl roku mě bolí pod levým obloukem...
  • Roupy Dostala jsem lék Vermox na roupy. Vzala jsem si tabletku jeden den jak se...
  • Slinivka Chtěla jsem se zeptat. Byla jsem na sono vyšetřeni a tam mi paní...
  • Zapachajici moc Mam problem se kterym si nevim rady, nyni ziji v cizine a nevim...
 
Naposledy čtené: