Escapelle

Dobrý den paní doktorko, s přítelem jsme měli chránění pohlavní styk, bohužel kondom praskl. Cca 35h po jsem užila escapelle (3.10) a asi týden na to, jsem začla krvácet. Menstruaci jsem měla dostat až déle. Pokud počítám tedy 28dní od posledního krvácení, od té nečekané "menstruace" po užití prášku, tak jsem to měla dostat 5.11. je už 9.11. a stále nic. Myslíte, že se nervuji zbytečně, i když jsem dostala to krvácení a že tabletka byla účinná? Mockrát děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, kupte si v lékárně těhotenský test, i v případě negativity ho zopakujte s týdenním odstupem pokud se stále nedostaví očekávaná menstruace. Budete tak mít jistotu a nebudete se muset stresovat nejistotou. Spolehlivost postkoitální antikoncepce bohužel není 100 %.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x