Euthyrox

Dobrý den, před měsícem mi bylo zjištěno onemocnění štítné žlázy a lékařka mi předepsala euthyrox (1 tabletka denně). Od doby, co jej užívám se mi celý den motá hlava (lehce) - což se mi nestávalo, občas se mi začne motat celkem dost (když rychleji vstanu) - občasně se mi to stávalo, mám nižší tlak. Je toto normální reakce na srovnávání hormonů nebo bych měla lék vysadit/jít za lékařkou? V letáčku je také napsáno, že by se neměli při užívání léku jíst výrobky ze soji. Jsem vegetariánka a většinu mého jídelníčku věci ze soji tvoří - chci se zeptat zda by pak lék neúčinkoval nebo zda nevadí, když si párkrát týdně sojový výrobek dám? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Zda jsou vaše potíže dány užíváním Euthyroxu závisí na tom, jakou dávku užíváte.. Měla byste konzultovat s vaší lékařkou. Sójové výrobky v omezené míře konzumovat můžete.

MUDr. Martina Přichystalová
MUDr. Martina Přichystalová

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Soukromá praxe praktického lékaře pro děti a dorost Boskovice a Svitávka

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: