Evra a oddálení menstruace?

  • Dotaz od: Patricie Hodková
  • Publikováno: 28.3.2013
  • uLékaře.cz

Dobrý den, užívám náplasťovou hormonální antikoncepci Evra. Vzhledem k tomu, že jsem potřebovala oddálit menstruaci, neudělala jsem po nalepení 3 náplasti klasickou pauzu, ale začala jsem s další(1.náplasti). Mylně jsem se domnívala, že se menstruace nedostaví. Bohužel, menstruaci jsem dostala. Jak mám tedy pokračovat dále? Mám pokračovat v nalepení 2 a 3 náplasti a pak udělat pauzu, kdy se dostaví menstruce(opět)? Jak je tedy možné oddálit menstruaci nebo jí alespoň přesunout o pár dní? Za odpověď předem děkuji. S pozdravem Patricie

Odpověď odborníka:

Evra není nejvhodnější preparát k posunu menses, nyní již doberte zbylé náplasti a vyčkejte menses. K posunu jsou vhodnější perorální preparáty. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x