Evra náplasi

Dobrý den, 7 let jsem uživatelkou Evry. Po celou dobu bylo vše v pořádku. Nyní 5 měsíců mírně špiním po nalepení 3 náplasti až do jejího sundání, kdy dostanu svou pravidelnou menstruaci. Vyšetření gynekologem (ultrazvuk a cytologie) je v pořádku. Co s tím? Mám dlouhodobě několik let zvýšenou hladinu železa v krvi, jinak žádné zdrav.potíže. Děkuji Gábina

Odpověď odborníka:

Může jít o pouhou hormonální dysbalanci, pokud se stav neupraví, možná budete muset změnit antikoncepci. Poraďte se o tom se svým gynekologem.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolesti hlavy
Články: Bolesti hlavy
Bolest hlavy tedy může být...
Posilte si imunitu. Pomůže i homeopatie
Články: Posilte si imunitu. Pomůže i homeopatie
Silný a správně fungující...
Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Články: Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Škrábancům a odřeninám se...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Články: Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Ať už jde o močový měchýř...
Obřízka ve starém Egyptě
Články: Obřízka ve starém Egyptě
Obecně se přijímá názor, že...
Australský antigen aneb Příběh hepatitidy B
Články: Australský antigen aneb Příběh hepatitidy B
Poškozující a smrtící...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: