Experiment s drogami

Dobrý den, pane doktore když začly moje problémy začal jsem chodit na různá vyšetření ale bál jsem se říci v ordinaci popravdě, že občas na diskotéce experimentujeme s drogami. Začali se mi dělat petechie po aplikaci nosem.Lékař po hospitalizaci s různými vyšetřeními (Biopsie,moč,krev) nezjistil žádnou příčinu a nijak mě ani tedy nelěčil.Ale v hnisavém bodě byl prý zvýšený Staf. zlatý.Prosím poraďte, co je v mém těle špatně, co spouští moje obtíže. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bohužel, bez znalosti řady dalších detailů Vám nemohu na Vaší otázku odpovědět. Pouze podotýkám, že přítomnost bakterie Staphylococcus aureus ("zlatý" stafylokok) v hnisavém ložisku na kůži je zcela očekávatelný a nijak neobvyklý nález. Chápu, že je to pro Vás obtížné, ale radím co nejdříve zajít za Vaším praktickým lékařem (nebo tím lékařem, se kterým jste problém dosud nejvíce řešil) a být při dotazování upřímný, říci pravdu a nic nezamlčovat. Budete mít rovněž možnost se zeptat lékaře na vše, co je nejasné Vám. Věřím, že společně dojdete k nějakému řešení Vašich potíží a možnosti, jak Vám ulevit.

MUDr. Aleš Ducháček
MUDr. Aleš Ducháček

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktický lékař, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: