Flek na hrtanu

Dobrý den, před několika dny jsem měl zánět horních cest dýchacích a s paní doktorkou jsme to začali léčit Ibalginem, po 5 dní užívání a zhoršení stavu mi doktorka předepsala antibiotika protizánětlivé z Dr.Max (bohužel už nevím jejich název) To antibiotika jsem bral cca 14 dní a všechny jsem dobral (antibiotika jsem dobral před třemi dny) a dnes ráno mě začalo bolet v krku a mám na hrtanu bílo zelený hlen -flek... normálně bych to řešil se svou doktorkou ale momentálně jsem na dovolené daleko od domu. A nevím jak to nadále léčit... Děkuji moc za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pane Radovane. Podle fotky máte zánětlivé postižení hltanu, což je obvykle dáno virovou infekcí. Příčin podráždění hltanu může být ale více... Pokud nemáte celkové potíže (horečku), pak doporučuji pouze klidovější režim, kloktat slanou vodu, a hodně pít, jinak vyčkávací taktiku. Je nepravděpodobné, že by byla třeba antibiotická léčba. V případě zhoršení nezbude než zajít za lékařem - v případě delší dovolené musí mít Vaše paní doktorka zástup.

MUDr. Aleš Ducháček
MUDr. Aleš Ducháček

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktický lékař, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: