Flek před očima

Dobrý den, asi před 3 měsíci se mi před očima objevil ,,flek". Vypadá asi tak, jako když se dlouho zadíváte do světla.V prvních dvou týdnech byl velmi zřetelný, teď spíše po probuzení nebo při únavě. Podstoupila jsem vyšetření očí, s tím, že oči mám v pořádku. Dále jsem byla na CT, magnetické rezonanci a lumbální punkci. Všechny vyšetření ukázaly, že jsem v pořádku, jenom magnetická rezonance ukázala, že mám nějaký problém s krčním obratlem. O dzačátku jsem se ptala, jestli problém nemůže být způsoben změnou antikoncepce z Lunafenu na NuvaRing. Všichni lékaři mi to vyvraceli, nicméně při posledním zavedení NuvaRingu jsem asi po 10 hodinách při řízení automobilu měla pocit, jako bych vozidlo nemohla ovládat. Nejednalo se přímo o to, že bych necítila čst těla, jen jsem měla pocit, že ho neovládám. Antikoncepci jsem tedy hned vysadila a od té doby mám pocit, že se problém s očima lepší. Může tedy cel tento problém být způsoben antikoncepcí nebo se může jednat i o něco jiného?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, osobně bych potíže do souvislosti s antikoncepcí spíše nedávala, ale pokud jsou potíže na obou očích, asi to plně vyloučit nelze.

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: