Fleky na obličeji

Dobrý den, chtěla jsem se poradit, mám takový problém - dříve se mi to nestávalo . Když si namažu obličej nějakým krémem - např. proti vráskám ap. - např začka Nivea, Garnier ap. tak mi asi tak po pěti minutách začnou naskakovat červené fleky po obličeji, nejvíce pod očima, a na lícních kostech , docela mě to i pálí, svědí a je mi to nepříjemné.Jdu se hned umýt, ale palení a červeň ještě zůstává, nevím co s tím,tak se raději ničím nemažu,ale občas bych potřebovala obličej něčím namazat - mám jej suchý,ale mám strach, že se vše bude opakovat.Prosím poraďte asi se s tím dá něco dělat. Moc díky Jarka

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně půjde o nesnášenlivost či alergii na některou složku těchto krémů (parfém, konzervanty, barviva atd.). Doporučuji na obličej používat pouze dermokosmetiku (z lékárny) určenou na citlivou a zároveň suchou pleť (firemní názvy nemohu uvádět, ale je jich mnoho, v lékárně vám poradí). Zároveň navštivte kožního lékaře, který vám dá doporučení na tzv. epikutánní testy, kterými se vyšetřuje výše uvedená přecitlivělost.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: