Fleky na stehnech

Dobry den.Celou zimu si davam na nohy varici termofor pres veci.Nekdy pali i tak.Ted jsem si vsimla,ze presne tam kam to davam mam fialove mapy( asi cevy) a kdyz se jsu koupat zcervena to vyrazne.Trpim tetanii spatnym psychickym stavem.Nohy me boli tuhnou,ale to cele telo.To prikladam tetanii.Poradite mi jak to mohl termofor zpusobit a co to je?Moc dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může jít o mírné popáleniny. Při pravidelné aplikace horkého termoforu dojde k popáleninám. Doporučuji dávat více studený, nebo přes další vrstvy, např. ručník. Postižená místa natírat např. kalciovou mastí nebo na popáleniny. Při nezlepšení stavu kontrola u praktického lékaře.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: