Formulář pro pojišťovnu

Dobrý den, dlouho jsem byla v pracovní neschopnosti a protože mám pojistku i pro tento případ, po jejím ukončení jsem požádala svou lékařku o vyplnění formuláře.Trvalo to přibližně měsíc a byla jsem u ní kvůli tomu třikrát. Po dalších třech měsících jsem volala na pojišťovnu jak to vypadá s plněním mé pojistky a tam mi bylo zděleno že se stále čeká na vyjádření lékaře, protože si vyžádali ještě nějaké doplňující informace, skoro před měsícem. Má lékař také nějaké časové omezení pro vyřízení takových věcí, nebo musím čekat až se má lékařka rozhodne že vyplní ,,nějaký " papír? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, chápu Vaše rozčarování a moc Vás prosím o shovívavost. Pokud si pojišťovna žádá doplnění skutečností, řízení se protahuje. Každý lékař se, věřte mi, snaží řešit administrativní záležitosti tak, aby se mu nekupily "na stole". Lékař není Vaším nepřítelem, nemá v úmyslu Vám znepříjemnit život. Vnášení vztahu konfrontace a podmiňování služeb pokutami není nejlepší cestou. Ale k Vaší otázce- obecně žádná pevně stanovená lhůta pro vyplnění tiskopisů pro komerční pojišťovnu není .

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: