Funkgování antikoncepce a hnědý výtok

Dobrý den pane doktore, mám na Vás dva dotazy. Tím první je fungování mojí antikoncepce. Beru již třetím týdnem kombinovanou hormonální antikoncepci Qlaira. Nikdy předtím jsem žádnou nebrala. Měla jsem pohlavní styk čtvrtý den braní antikoncepce a pak až zhruba za týden po tomto. Na internetových poradnách jsem se dočetla, že antikoncepce začíná fungovat hned první den braní prášků, pokud si ho slečna/žena vezme první den menstruace. Já jsem tak učinila, je tedy pravděpodobnost, že již čtvrtý den prášek spolehlivě fungoval? Můj druhý dotaz je ohledně hnědého výtoku, který jsem měla druhý den po styku a mám ho do teď. Asi týden mě svědila i pochva, ale teď už to ustoupilo, nicméně hnědý výtok mám pořád. Může to být nějaký závažnější problém nebo je možné, že to způsobuje antikoncepce? Předem děkuji za Váš čas.

Odpověď odborníka:

Od začátku užívání pokud neuděláte chybu jste chráněna a v prvních cyklech po nasazení se slabé krvácení nebo špinění může vyskytnout,nemějte obavy. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: