Gastroesofageální reflux

Dobrý den.Před půl rokem mi zjistily GER.Nasadily mi lanzul 2x denně a buscopan na bolesti žaludku.Ráda bych věděla zda mi tyto léky nemůžou v tělě udělat chaos a vyvolat jiné zdr.potíže.Bez léků mám bolesti a je mi zle,takže to mám brát podle lékaře dlouhodobě.Chtěla bych jít na operaci abych nemusela do sebe ládovat neustále léky,ale můj lékař se tomu brání s tím,že mi tyto léky neublíží.Bojím se,protože všechny léky mají vedl.účinek.Navíc občas zapomenu lék užít a hned mi je špatně.Můžete mi prosím poradit co mám dělat?Děkuji Renata

Odpověď odborníka:

Lanzul je přípravek, který snižuje kyselost žaludečních šťáv, tzn. jeho účinek se v jiných orgánech nijak neprojevuje a rozhodně bych se ho neobávala ani při dlouhodobém používání. Buscopan uvolňuje křeče hladkého svalstva, takže může působit i mimo žaludek ( střevo, moč. cesty), ale pokud nemáte choroby těchto orgánů, opět se není třeba obávat.

Poradna uLékaře.cz

Nečekejte a poraďte se ihned s naším lékařem!

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x