Genitální bradavice

Dobrý den,chci se vás zeptat našla jsem si genitální bradavice uvnitř genitálu-je tam toho docela hodně.Zašla jsem ke gynekologovi,který mi předepsal verrumal-druhý den jsem pomalu nemohla na záchod jak to pálí.K tomu jsem dostala dost silný výtok-nevím jestli je způsobený verrumalem(už dříve jsem tyto bradavice měla v těhotenství,ale byly miodstraněny chirurgicky).Nikde jsem se nedočetla,že by se verrumal používal na tento druh bradavic a ještě k tomu,když jsou uvnitř.Nový gynekolog mě vezme,ale až za 14.dní.Co zatím dělat?Děkuji za odpověď Poláková.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zatelefonujte lékaři, aby věděl, že vám Verrumal pravděpodobně nedělá dobře při vnitřním použití a domluvte se na dalším postupu. Dál jej nepouživejte, když se pálení upraví, je to od něj, když ne, způsobuje je výtok. Zkuste si na výtok koupit volně prodejná léčiva - s obsahem clotrimoxazolu /název léku poradí lékárník/, kdyby po jednom balení nezabral - není to výtok od kvasinek a musíte jít k lékaři na podrobnějí určení druhu výtoku. Pouvažujte také o očkování proti HVP infekci /bradavicím/, ochrání vás proti dalším typům HPV virů, se kterými jste se ještě nesetkala. Více o této problematice zde: www.delozni-cipek.cz . Hezkýd en.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: