Gyn. výtok

Chci se zeptat na intenzivni hnědy vytok, který trvá zhruba 3 dny a dnes se k němu přidala i bolest (pichani) v levem podbrisku (asi). Užívam HA a neočekávám menstruaci neboť mi skončila již před týdnem (1.10.). Ke konci menstrauce jsem měla pohlavní styk. Bohužel jsem na opačném konci republiky a svého gynekologa mohu navštívit nejdříve za týden.

Odpověď odborníka:

Katko,
s největší pravděpodobností se jedná o spinění až krvácení mimo cyklus, které může být zapříčiněné hormonálními změnami, ale také např. bakteriální infekcí nebo jinou komplikací. Ke gynekologovi určitě zajděte, i když jste na druhém konci republiky. Na internetu si najděte místní lékaře a ty obtelefonujte a zkuste si někde domluvit prohlídku, jistě vám některý z nich vyjde vstříc.
S pozdravem

MUDr. Jiří Martinů
MUDr. Jiří Martinů

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Olomouc

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x